Klantenservice

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Heb je een vraag of een klacht? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We begrijpen dat goede communicatie essentieel is, en we zijn er om je te helpen. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen ...
Meer Lezen
Welke betaalmethodes zijn er?
In onze webshop bieden we verschillende betaalmogelijkheden aan, zodat je op een manier kunt afrekenen die voor jou het meest geschikt is. Hieronder vind je een overzicht van de beschikbare betaalmethoden:   iDEAL: Een veilige...
Meer Lezen
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Je kunt de kortingscode eenvoudig toevoegen in je winkelmand of tijdens het afrekenen. In de winkelmand vind je onder de artikelen een speciaal vakje waar je de kortingscode kunt invoeren.   Zorg ervoor dat je de code correct invoert en klik op...
Meer Lezen
Zijn de artikelen ook op voorraad in de winkels?
Het aanbod in onze winkels kan iets afwijken van wat je online kunt vinden. Als je een product liever eerst wilt zien voordat je het koopt, nodigen we je van harte uit om een bezoek te brengen aan een van onze winkels. Hier kun je de producten bekijken...
Meer Lezen
Kan ik ook in termijnen betalen?
Bij bestellingen boven de €250,- heb je de mogelijkheid om in termijnen te betalen. We bieden twee opties aan om dit te vergemakkelijken.   In3: Hiermee kun je het totaalbedrag in drie gelijke termijnen betalen. Tijdens het...
Meer Lezen
Waar kan ik terecht met mijn vraag/ klacht?
Als je een vraag of klacht hebt over onze producten of diensten, neem dan gerust contact met ons op. Je kunt hiervoor onze klantenservice bereiken. Wij zijn beschikbaar via verschillende kanalen:   Telefonisch: Je kunt ons telefonisch...
Meer Lezen
Ik heb een verkeerd product gekregen, wat nu?
Het spijt ons zeer te horen dat je niet het juiste product hebt ontvangen! We willen dit uiteraard graag voor je oplossen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zodat we samen tot een geschikte oplossing kunnen komen.   Je kunt ...
Meer Lezen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je een bestelling wilt annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice. We kijken dan samen met jou naar de mogelijkheden om de annulering door te voeren.   Houd er rekening mee dat als je bestelling ...
Meer Lezen
Is mijn bestelling gelukt?
Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is geplaatst. Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan altijd je spamfolder om te zien of de mail daar terecht is gekomen.   Als je de bevestigingsmail daar nog steeds niet kunt vinden, kijk...
Meer Lezen
Waar vind ik mijn factuur?
Je factuur wordt toegevoegd aan de bevestigingsmail die we je toesturen nadat je bestelling is geplaatst. Daarnaast kun je de factuur ook terugvinden in je account op onze website. Dit maakt het gemakkelijk voor je om je aankoopoverzicht en facturen ...
Meer Lezen
Please, mind that only logged in users can submit questions