Betaal achteraf via Klarna Gespreid betalen via in3 Bezoek een van onze 10 vestigingen

Klantenservice

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
Heeft u een vraag of klacht? Neem dan contact op met onze klantenservice. De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 16:00 uur, op het nummer; 06 15 52 69 94. U kunt ons ook een mail sturen naar
Welke betaalmethodes zijn er?
Op onze webshop hebben wij meerdere betaal mogelijkheden, namelijk:IdealPaypalBancontact/ mister cashVisa/ mastercardIn3 *Spray pay **De betaalmethodes in3 en spray pay zijn mogelijk bij bestellingen boven de €250,-
Hoe gebruik ik een kortingscode?
De kortingscode kun je gemakkelijk toevoegen in de winkelmand of tijdens het afrekenen. In de winkelmand vind u onder de artikelen een balkje om de kortingscode toe te voegen. Tijdens het afrekenen voordat u de bestelling plaats heeft u nogmaals de mogelijkheid...
Zijn de artikelen ook op voorraad in de winkels?
Het aanbod in de winkels kan wat afwijken van het online aanbod. Wilt u een product liever eerst zien voor u het koopt, dan kunt u een bezoekje brengen aan één van onze winkels. Mocht u willen weten of een artikel op voorraad is in uw winkel...
Kan ik ook in termijnen betalen?
Bij bestellingen boven de €250,- is het mogelijk om in termijnen te betalen. Daarvoor bieden wij 2 opties aan. U kunt er voor kiezen om het bedrag in 3 termijnen te betalen, hiervoor kiest u bij het afrekenen de optie in3.  Ook bieden wij de...
Waar kan ik terecht met mijn vraag/ klacht?
Als u een vraag of klacht heeft over onze producten/ diensten neem dan contact op met ons. Dit kan via onze klantenservice. Wij zijn telefonisch, per mail en via het contactformulier te bereiken.  
Ik heb een verkeerd product gekregen, wat nu?
Het spijt ons zeer dat u niet het juiste product heeft ontvangen! Uiteraard willen wij dit voor u oplossen. Neem  even contact op met onze klantenservice, zodat wij samen tot een geschikte oplossing kunnen komen. Contact opnemen kan via ons contact...
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u een bestelling wil annuleren neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan samen met u kijken wat er mogelijk is. Is uw bestelling al verzonden, dan is het niet meer mogelijk deze te annuleren.  ...
Is mijn bestelling gelukt?
U krijgt een bevestigingsmails, zodra uw bestelling is geplaatst. Heeft u geen mail ontvangen? Controleer dan altijd uw spam folder om te zien of de mail daar staat. Vind u de mail daarna nog niet, controleer dan of u geen type fout heeft gemaakt in ...
Waar vind ik mijn factuur?
Uw factuur wordt toegevoegd aan de bevestigingsmail die wij u toesturen en is ook nog eens terug te vinden in uw account op onze website.  
Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag neem dan contact met ons op.
Search engine powered by ElasticSuite