Goed Goedkoper Lion Beddenshop  Gratis verzending via DHL vanaf € 30,-  Eigen bezorgservice in de regio

Retourneren


Indien u een product heeft besteld op Lionbeddenshop.nl dan kunt u hieronder meer informatie vinden over het aanmelden van uw retourzending.

Heeft u (één of meerdere) producten besteld via één van onze partners (bijvoorbeeld bol.com, vd.nl, amazon.nl, homedeco.nl of blokker.nl, ga dan naar de website van de betreffende partner voor de retourvoorwaarden.

 

Stap 1 van 2: Laat aan ons weten welke producten u wilt retourneren
 

Na het klikken op onderstaande button wordt uw retourzending bij ons aangemeld.

U wordt vervolgens doorverwezen naar onze partner "Go Parcel". Hier kunt u stap 2 van 2 uitvoeren (het downloaden van uw retouretiket)

 

 

Meer informatie over het retourneren van producten


>> Download hier het retourformulier <<


Wanneer u een artikel wilt terugzenden, kan dat binnen 30 dagen na ontvangst. Indien u het artikel wilt omruilen, dient u hier een nieuwe bestelling voor te plaatsen. Artikelen dienen in originele staat en in de originele verpakking te worden teruggezonden in verband met de hygiëne. Gewassen en/of gebruikte artikelen worden niet geaccepteerd. Zodra het artikel in originele staat is ontvangen, gecontroleerd en geaccepteerd, wordt het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.


Dekbedden en kussens kunnen alleen geretourneerd worden indien er geen sprake is van gebruikssporen.

Producten zoals dekbedden, kussens en matrassen kunnen na gebruik om hygiënische redenen niet geruild/geretourneerd worden, tenzij er fabricagefouten zijn en deze binnen 30 dagen zijn gemeld. Wanneer de artikelen niet in de originele verpakking en/of staat worden aangeboden, worden deze geweigerd en retour klant gestuurd.


Kosten voor retourneren:

De kosten van terugzending komen voor uw eigen rekening.
Wanneer u het artikel terugzendt omdat u klachten heeft over het artikel of wij in gebreke zijn gebleven, vergoeden wij de retourkosten indien de klacht gegrond wordt bevonden.

Het retouradres betreft:

Lion Beddenshop B.V.
Bovendijk 33
2295 RV Kwintsheul


Wij verzoeken u om de originele pakbon of een kopie daarvan in het pakket bij te voegen. Pakketten waarvan niet duidelijk is welke order en afzender het betreft, kunnen niet in behandeling worden genomen. Indien u vragen hebt over een defect of over uw retourzending, dan kunt u ons bereiken op 06-15526994 of klantenservice@lionbeddenshop.nl


Heeft u nog andere vragen, neem dan contact op met onze klantenservice:

Heeft u een vraag over uw bestelling? Zorg er dan voor dat u uw bestelnummer bij de hand hebt als u ons belt, dan kunnen wij u nog sneller helpen.
U kunt ons van maandag tot en met vrijdag - tussen 8:30 en 17:00 uur - telefonisch bereiken op telefoonnummer: 06-15526994
U kunt ons ook altijd een e-mail sturen via klantenservice@lionbeddenshop.nl. Vermeld in uw e-mail altijd uw naam, ordernummer, telefoonnummer en wat uw vraag is.


Contactgevens klantenservice

Telefoon
: 06-15526994
E-mail: klantenservice@lionbeddenshop.nl


Vragen over onze producten kunt u ook via onze winkels tijdens openingstijden stellen. Zij kunnen echter GEEN vragen beantwoorden over bestellingen die gedaan zijn via de webshop. Zie hier een overzicht van onze winkels.


Retourproces


1. Voorbereiding

  • - Meld uw retourzending aan via onze website;
  • - Doe het item terug in de zak/doos waarin u het heeft ontvangen;
  • - Plaats de te retourneren items samen met het retourbewijs in één pakket. Met een notitie als het een omruiling betreft;

2. Verpakken

  • - Plak het retourlabel op het pakket. Zorg ervoor dat het originele adreslabel niet meer leesbaar is;
  • - Let op dat het pakket volledig is afgesloten; hiermee voorkomt u dat de inhoud onderweg beschadigt;

3. Retourneren

  • - U kunt nu uw pakket retourneren bij een DHL punt;
  • - Vraag altijd om het verzendbewijs, dan heeft u altijd het bewijs dat uw retourzending is afgegeven.


Ook goed om te weten:

  • - Bij bestellingen boven de €25,- bezorgt Lion Beddenshop gratis via DHL (geen bedden, boxprings, lattenbodems en matrassen inbegrepen). Indien u een retour stuurt en u onder het totaalbedrag van €25,- komt, worden verzendkosten van uw bestelling alsnog verrekend.
  • - Een nieuw dekbed, kussen of matras kunnen tijdelijk een geur afgeven. Dit kan komen doordat ze in plastic zijn verpakt en niet kunnen luchten. Dit kan o.a. komen door het weer of het materiaal wat is gebruikt. Deze geur is ongevaarlijk en verdwijnt na een paar dagen luchten.
  • - Schud uw kussen of dekbed regelmatig uit. Hierdoor blijft het langer goed in vorm en wordt de levensduur verlengd. Laat uw dekbed of kussen altijd eerst luchten nadat u hebt geslapen, dan kan het eventuele vocht (tijdens het slapen verliest u vocht) verdampen en dit is bovendien beter voor uw gezondheid en voor het dekbed of het kussen (huisstofmijt kan minder gedijen).
  • - Let altijd goed op bij het wassen (lees hierbij altijd het wasvoorschrift). Mocht u het dekbed of kussen willen wassen, doe dit dan de eerste keer op een lage temperatuur en laag toerental.
  • - Drogen altijd op een lage temperatuur met een tennisbal. Het liefst een paar keer een kort programma in de droger op een lage temperatuur, hierdoor komt het dekbed of het kussen sneller terug naar zijn oude vorm.
  • - Belangrijk!! Gebruik minimaal wasmiddel en voeg nooit wasverzachter toe. Gebruik altijd een molton voor uw kussen, zo gaat het kussen langer mee en wordt het niet snel vies.
Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.